پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118871
سياسي فقط مي‌خواست دايي را برکنار کند
تاریخ انتشار : 1393/06/23 10:40:41
نمایش : 1358
عضو پيشين کميته فني پرسپوليس گفت: «عليرضا رحيمي دنبال دفاع از دايي نبود، بلکه دنبال دفاع از مديريت خود بود.»
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، امير عابديني در خصوص تغيير و تحولات بوجود آمده در باشگاه پرسپوليس و برکناري علي دايي اظهار داشت: «زماني که کميته فني پرسپوليس تشکيل شد، حميدرضا سياسي چند بار تصميم داشت که با من در جهت تعامل براي کمک به باشگاه پرسپوليس صحبت کند. در آن مقطع متوجه شدم سياسي با دايي مشکل دارد و به دنبال اين است که به هر نحوي شده او را از سرمربيگري پرسپوليس برکنار کند.»



وي خاطرنشان کرد: «شايد يکي از دلايلي که باعث شد نتوانيم فعاليت‌مان را در کميته فني ادامه دهيم، همين مسائل بود. سياسي از طريق رحيمي، کميته فني و هيئت مديره به دنبال برکناري دايي بود. دايي هم نمي‌دانست چه اتفاقاتي درون باشگاه مي‌افتد.»



عابديني افزود: «جعفر کاشاني به رحيمي گفته بود جلسه‌اي با دايي تشکيل دهد تا همه صحبت‌هاي‌ خود را مطرح و نظرات‌شان را در مورد مشکلات پرسپوليس اعلام کنند. کاشاني به آقايان گفت که دايي به حرف پيشکسوتان گوش مي‌دهد و اين جلسه را برگزار کنيد ولي در آن مقطع رحيمي اجازه برگزاري جلسات را نداد.»



عضو پيشين کميته فني پرسپوليس با بيان اينکه «سياسي عزم خود را براي برکناري دايي جزم کرده بود»، درباره صحبت‌هاي عليرضا رحيمي در برنامه ورزش و مردم تصريح کرد: «رحيمي دنبال دفاع از دايي نبود، بلکه دنبال دفاع از مديريت خود بود. دايي براي خودش برند و اسطوره فوتبال ايران است و نيازي به حمايت کسي ندارد اما رحيمي با دفاع از دايي قصد دفاع از خودش را داشت نه دايي.»



عابديني بار ديگر با اشاره به برکناري دايي توسط رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: «سياسي از اول فصل دنبال مديرعامل قوي نبود و اکنون مي‌بينيم که او کساني را انتخاب کرده که عملا بتواند خودش مديريت کند. همانطور که مي‌بينيم سياسي با اقداماتي که انجام داد به آرزويش رسيد. او با هزينه‌هايي که انجام داد، به خواسته‌اش که همان رسيدن به شهرت، رفتن به تلويزيون، صحبت با رسانه‌ها بود و ... رسيد. اگر او ۱۰ سال هم در کار ساختمان بود، شناخته نمي‌شد ولي با کارهايي که انجام داد، خودش را مطرح کرد.»



«مردم همه مسائل را مي‌بينند و مي‌فهمند در باشگاه چه مي‌گذرد». عابديني با بيان اين جمله افزود: «با توجه به اتفاقاتي که افتاده بعيد مي‌دانم آقايان به اندازه يک‌سال در تيم دوام بياورند. شنيده‌ام آقايان حتي نمي‌خواستند دايي استعفا دهد و با همين روش قصد برکناري‌‌اش را داشتند. آنها با اين کار مي‌خواستند دايي را خراب کنند، در صورتي که نه تنها دايي خراب نشد بلکه اگر ۳۰ درصد بين مردم محبوب بود، محبوبيتش به ۵۰ درصد رسيد.»



وي با انتقاد از برکناري محمد پنجعلي از سرپرستي تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: «آمدن محمود خوردبين به پرسپوليس خوب است اما پنجعلي اسطوره باشگاه پرسپوليس و فوتبال ايران بود. حداقل جايگاه پنجعلي را تغيير مي‌دادند نه اينکه کامل او را برکنار کنند. اين تصميمات نشان مي‌دهد که آقايان از قبل برنامه‌ريزي‌هاي خود را براي برکناري دايي، دستيارانش و بقيه افراد انجام داده بودند. در اين ميان رحيمي نبايد اجازه مي‌داد که بين کادر فني و مديريت فاصله مي‌افتاد.»



عضو پيشين کميته فني پرسپوليس در خصوص جايگزيني حميد درخشان به جاي علي دايي عنوان کرد: «دوستان به آن چيزي که مي‌خواستند، رسيدند. اين افراد به سبک و سياق سياسي و دوستانش مي‌خورند!»



برخي‌ها اتفاقات اخير در باشگاه پرسپوليس را به تصميمات امير رضا خادم معاون وزير ورزش و جوانان ربط مي‌دهند. عابديني در واکنش به اين مسئله گفت: «خادم مقصر اصلي اين اتفاقات است. او نمي‌تواند براي فوتبال تصميم بگيرد و اين موضوع يکي از اشتباهات محض وزارت ورزش و جوانان بود. مگر مي‌شود يک نفر از کشتي بيايد و براي فوتبال تصميم بگيرد؟ تصميمات مديريتي اين آقايان اشتباه از آب در آمده است.»



وي در خصوص اينکه اگر پيشنهادي مديرعاملي باشگاه پرسپوليس به وي داده شود، آن را مي‌پذيرد يا نه، عنوان کرد: «با اين آقايان نمي‌شود کار کرد چون روش آنها درست نيست و تمرکزي روي کار خود ندارند. آنها نمي‌دانند چه کاري بايد انجام دهند.»



عابديني در پايان در مورد تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش سرمربي پرتغالي تيم ملي تنها به اين جمله بسنده کرد: «هر دم از اين باغ بري مي‌رسد!»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html